رادین کوچولورادین کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

رادین کوچولو

سفر به اهواز و .....

1393/4/15 19:40
نویسنده : مامان و بابا
5,223 بازدید
اشتراک گذاری

توی فرودگاه مهرآباد فهمیدم  که آقای داریوش ارجمند با ما همسفر هستن خلاصه کلی ذوق کردم  و در آخر تونستیم این عکسو توی فرودگاه اهواز با آقای ارجمند بندازیم

 

من عاشق بازی ایشونم برای ما بسی افتخار بود که ایشون به شهر ما سفر کرده بودند.

 

عشق الی مامان از بدو ورودمون به خونه مامانجوناینا  همه چیو زیرو رو کردی اونام چون دوست داشتن هیچی نمی گفتن کم کم اگه یکی 2 روز دیگه می موندیم پشتیاشونو میشکوندی از بس می پریدی روشون تازه تو کم بودی ممدی عمه هم اضافه شد اون توپلی هر آن میگفتم الان میشکنن.

از راست به چپ- آرمیتا دخمل آجی معصومه-رادین الی مامان- ممدی همون محمد امین عمه پسر خان دایی حسین

******************************************************************************

مامانی جونم عاشقی محمد امینی اونقد که شبا که می خوابید (آخه تو مسافرت شبا واسه خوابیدنت سخت نمی گرفتمو میذاشتم  تا دیر وقت بازی کنی ) مدام یا خودتو مینداختی روش یا بغلش میکردی یا این که بوسش میکردی

 

 

 

 

 

 

اون روزی که امدیم اینجا  قبلش تو خونه به زنداییت گفتم که بچه هارو ببریم بیرون یکه بازی کنن زنداییت گفت که گرم اذیت میشیم من گفتم نه بابا الان دیگه ساعت7 بعد از ظهر کم کم تا ما بریم هوا خنک میشه خلاصه اینکه ما رفتیم به محض اینکه 5دقیقه از خونه دور شدیم وای که گرما و گرما اونقد اذیت شدیم که نگو و نپرس هممون لپا گلی و .....

 

اینم لپای گلی رادین الی مامان مامانی همه جوره خواستنی هستی دوووووووووووست دارم هوارتا.

 

از شدت گرما همش سر خوردن آب یخ با هم دعواتون می شد.

 

 

خلاصه اینکه قربون قدو بالات و بس نقطه سر خط.

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله ی آریسا
16 تیر 93 17:41
عزیزم ماشالله چقدر بزرگ شده عزیزمه ایشالله همیشه به مسافرت و شادی مرسی خاله مصی بوس بوس یه عالمه بوس